torstai 6. elokuuta 2020

Pankkikehut

"Pankkikommervenkki"  jatkuu siten, että kymmenen pistettä ja papukaijamerkki pankille. Soitin varatakseni ajan. Olin naputellut sen kymmenet vastaukset kysymyksiin jo puhelimeen, ennen kuin elävä ihminen minulle vastasi. Kerroin asiani. Kuinka ollakaan, kaikki hoitui puhelimitse ja siinä heti. Tili on lopetettu. Osasyynä joustavuuteen oli korona ja pankkien vajaa toiminta ja osaksi myös se, että pankkihenkilö oli inhimillinen. Ei tarvinnut minnekään mennä, jonottaa, selitellä. Olen ennenkin saanut tästä pankista asiallista kohtelua, tosin myös toisenlaista, mutta jälkimmäinen unohtui tämän puhelun myötä. Kiitos ja kunnia tälle pankille!

Eilispäivä meni hauskoissa merkeissä. Sain lounasvieraan. Tunnit kuluivat aivan huomaamatta ja sitten olikin jo pimeää ja kello kävi kymmentä. Halasimme ja kotiin tultuaan vieraani ilmoitti onnellisesti sinne saapuneensa. Minä menin nukkumaan, kunhan ensin olin aterioinnin jäljet korjannut pois.

Maskisuositusta puuhataan. Kansa hamstrasi kasvosuojaimia. Jäiköhän minulle yhtään? Ehkä apteekkiin. On otettava selvää. Tänään jo, jos lähden liikkeelle. Huomenna on meno kaupungille.  Maskin kanssa vai ilman, jää nähtäväksi. Osaanko laittaa sen oikein kasvoille? Ja mikä niistä monista on asiallisin ja eniten suojaa antava? Olen lueskellut ohjeita ja katsellut kuvia. Kaikenlaisia versioita käyttämisestä näkee. Myös sellaista, että suoja on leuan alla. Tai nenä on vapaana. Näitä käyttötapoja vältän.

Eipä muuta. Pikainen piipahdus leskeltä.




0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu